W maju bieżącego roku, marka Möller’s w kategorii Communication i marka Jordan w kategorii Brand Building, zostały zgłoszone do konkursu Orkla Growth Awards, w którym nagradzane są marki oraz inicjatywy, które w najbardziej znaczący przyczyniły się do rozwoju biznesu Orkla.
Czym jest Orkla Growth Awards?
Orkla Growth Awards, nazywane również «Oskarami Orkli» to globalne wydarzenie organizowane co roku przez Grupe Orkla, powstałe z myślą o nagradzaniu inspirujących aktywności.
Jak wspomnieliśmy na początku, celem konkursu jest nagradzanie marek oraz inicjatyw wpływających na rozwój biznesu. Wydarzenie co roku odbywa się w innym miejscu, w tym roku było to Oslo. Wydarzenie było również transmitowane na żywo pracownikom Orkla na całym świecie
Kto został nagrodzony w 2023 roku?
- Brand Building: MTR Masalas, Orkla India
- B2B & Out of Home: Indulgence Boost by Minordija
- Innovation: Jotashield Ultra Clean, Jotun Malaysia
- Operations & Procurement: Securing supply through challenging times, Orkla Procurement Community
- Sustainability: Jordan Ultralite, Orkla Health
- New Business Growth & Entrepreneurship: Elevate with Jotafloor, Jotun MEIA
- Communication: Grandiosa Delux, Orkla Foods Norway
Dwie polskie nominacje wędrują do marki Jordan & Moller’s!
Nasze działania nie pozostały jednak niezauważone – obie ze zgłoszonych marek otrzymały wyróżnienia.
W kategorii Communication wyróżniony został nowy key visual kampanii Möller’s, odwołujący się do bogatej historii marki i długoletniej tradycji stosowania tranu wśród całych pokoleń norweskiego społeczeństwa. Zarówno telewidzowie, jak i internauci wielokrotnie mieli okazję zobaczyć nasze spoty.
Z kolei w kategorii Brand Building wyrózniona została całość działań kampanijnych prowadzonych w ramach marki Jordan – między innymi kampanie naszych innowacyjnych szczoteczek Jordan Change.
Składamy orgromne gratulujemy laureatom, jednocześnie ciesząc się z naszych nominacji.
Nie przestajemy jednak walczyć o zaszczytne miejsce na podium – jest coraz bliżej!