Nowa kampania Möller’s już w mediach!
19 września 2022 premierę miała kampania TV i digital marki Möller’s, opartana na nowej platformie komunikacyjnej «Norweski sposób na zdrowie i wsparcie odporności».
Möller’s to norweska marka specjalizująca się w produkcji tranów i kapsułek z kwasami omega-3, z blisko 170 letnią historią. W Polsce marka jest obecna od blisko 20 lat i jest niekwestionowanym liderem rynku kwasów omega-3 i tranów. Marka Möller’s oferuje szeroką gamę produktów dla dzieci już od 4. tygodnia życia, młodzieży i dorosłych. W 2022 podjęta została decyzja o odświeżeniu platformy komunikacyjnej, której towarzyszy odświeżenie etkiet na butelkach tranów Möller’s.
Od idei do nowej platformy
Idea, która zapoczątkowała kierunek komunikacji wzięła się z obserwacji, że Norwegowie żyjąc w surowym klimacie, przez lata musieli wypracować rozmaite patenty wspierające odporność i kondycję. Niezwykłe sposoby przekazywane w formie podań i legend stały się inspiracją do opowiedzenia zabawnych filmowych historii i do puenty odsyłającej do współczesnych rozwiązań – produktów Möller’s. W spotach reklamowych zestawiamy norweską legendę z nowoczesnym produktem, bo od kiedy pojawiły się trany i kapsułki Möller’s, dbanie o zdrowie stało się prostsze i każda rodzina na całym świecie może cieszyć się norweskim sposobem na dobre życie.
Kampania wspiera szeroką gamę tranów Möller’s dla najmłodszych oraz produkty w formie kapsułek – na odporność, zdrowy wzrok, sprawny mózg, oraz zdrowe serce dla dorosłych.
Nowa platforma komunikacyjna powstała we współpracy z agencją Publicis Healthcare.